Τα μπαλκόνια του SEARS TOWER στο Chicago!

ΔΕΝ ΕΝΔΙΚΝΕΙΝΤΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΙΛΙΓΓΟ.
Οι ιδιοκτήτες του SEARS TOWER,του ψηλότερου ουρανοξύστη στις Ηνωμένες Πολιτείες
(Chicago),εγκατέστησαν τέσσερα γυάλινα ορθογώνια κουτιά ενωμένα μεταξύ τους ως μια πλατφόρμα θέασης.Τα μπαλκόνια αυτά είναι τοποθετημένα και κρέμοντε κυριολεκτικά 421 μέτρα ψηλά στον αέρα από τον 103ο όροφο του κτιρίου.Έχουν 3m ύψος και 3m πλάτος και είναι ικανά να αντέξουν βάρος 5 τόννων(μαζί με τα 4ων ιντσών πάχους γυαλιά τους).
Πραγματικά εντυπωσιακό και οπωσδήποτε κάτι που αξίζει κανείς να δοκιμάσει...










special thanks to nicky zee


Read more...

Ο «παράδεισος» των «μη κρατικών» και, προ πάντων, «μη κερδοσκοπικών» πανεπιστημίων

CBI ("Confederation of British Industry" / «Σύνδεσμος Βρετανών Βιομηχάνων»):

«Δε μας χρειάζονται πια τόσοι πτυχιούχοι. Ας κόψουμε τις παροχές στους φοιτητές. Δε μας νοιάζει ποιός θέλει να σπουδάσει, μας ενδιαφέρει τα πανεπιστήμια που σπονσοράρουμε να βγάζουν μόνο τόσους όσους μπορούμε να απορροφήσουμε

Ο Σύνδεσμος Βρετανών Βιομηχάνων πάνω κάτω αυτά λέει, σε δελτίο τύπου του που δημοσιοποιήθηκε σήμερα. Ως καλοί επιχειρηματίες που είναι, εν μέσω κρίσης, φροντίζοντας πάντα για την μέγιστη απόδοση των επενδύσεών τους, συνέστησαν μιαν «ομάδα δράσης» ("Task Force"). Αποστολή της, να συντάξει μιαν έκθεση για την ανώτατη παιδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ως γνωστό, η βρετανική ανώτατη εκπαίδευση αποτελεί την «Εδέμ» του «μη κρατικού / μη κερδοσκοπικού» πανεπιστημίου. Το όνειρο κάθε Έλληνα «διανοούμενου», «τεχνοκράτη», «πολιτικού στοχαστή» που ακούει «ιδιωτικός τομέας» και κουνά χαρωπά την ουρίτσα του. Εκεί τα πανεπιστήμια, παλαιόθεν, λειτουργούν εντελώς ανεξάρτητα από τον δημόσιο έλεγχο, με μόνη αξιολόγηση τα κριτήρια της ανταγωνιστικότητας. Παρέχουν εκπαίδευση-προϊόν, με συγκεκριμένη στόχευση και θέση στο χρηματιστήριο της αγοράς εργασίας. Ιδεώδες και αρχή αυτής της εκπαίδευσης (και μη παιδείας) δεν είναι ο «Homo Universalis», αλλά ο «Homo Utilis».

Χορηγοί της ανώτατης εκπαίδευσης εκεί, είναι οι βιομήχανοι. Το CBI διαμόρφωσε την σύνθεση της «ομάδας δράσης» για την εκπαίδευση, με την συμμετοχή των εξής εταιρειών - χορηγών εκπαίδευσης:
Network Rail, McDonald’s, Shell και Microsoft, καθώς και τρεις αντιπρυτάνεις, συμπεριλαμβανομένου του πρώην προέδρου του συλλογικού οργάνου των Πανεπιστημίων, «Universities UK».

Η «ομάδα δράσης» στην έκθεσή της, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «οι πρόσθετοι πόροι που χρειάζονται για τη μελλοντική χρηματοδότηση των πανεπιστημίων μπορούν να εξασφαλιστούν μόνο με περιορισμό της οικονομικής στήριξης των φοιτητών, σε συνδυασμό με χορηγίες και δωρεές από επιχειρήσεις». Περιορισμός της οικονομικής στήριξης σημαίνει, ασφαλώς, μείωση εισδοχής φοιτητών. Οι εταιρείες, οι βιομήχανοι, που είναι το μόνο οικονομικό στήριγμα των πανεπιστημίων, απειλούν τα ιδρύματα, επισείοντας το σκιάχτρο της χρηματοδότησης: «μειώστε φοιτητές, για να σας χρηματοδοτούμε».

Έτσι λοιπόν λειτουργεί το πιό παλιό, πιό δοκιμασμένο και πιό επιτυχημένο (όσον αφορά σ' αυτό που είναι) σύστημα «μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων».
exoapotinvouli


Read more...

Mουσικό διάλειμμα




Read more...

Όλη η διαδικασία για την απόσυρση παλαιών οχημάτων

ΠΡΟΣΟΧΗ η απόσυρση δεν έχει ξεκινήσει
ακόμα!!!
Πρέπει να δημοσιευτεί το ΦΕΚ για να
ενεργοποιήθεί το μέτρο

Υπεγράφη η σχετική ΚΥΑ
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία καθορίζονται, αφ' ενός, η ειδικότερη διαδικασία για την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας ή μεγάλης ηλικίας και, αφ' ετέρου, ο τρόπος καταβολής των οικονομικών κινήτρων για την απόσυρση, αλλά και για την αγορά οχήματος νέας τεχνολογίας, με σκοπό την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου των οχημάτων, υπέγραψε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς.

Όπως δήλωσε ο υπουργός: «με την απόφαση αυτή καθορίζεται και εξειδικεύεται η διαδικασία για την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας και ο τρόπος καταβολής των οικονομικών κινήτρων για την απόσυρση, αλλά και για την αγορά οχήματος νέας τεχνολογίας. Τα κίνητρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με βάση την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται. Προβλέπονται, επιπλέον, οικονομικά κίνητρα για εκείνους που, κατόπιν της απόσυρσης, θα προβούν σε αγορά οχήματος νέα τεχνολογίας. Το κατεξοχήν αυτό περιβαλλοντικό μέτρο της απόσυρσης αποτελεί ένα καλά μελετημένο και αυτοχρηματοδοτούμενο σχέδιο δράσης για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία».


Η διαδικασία για την απόσυρση


Συγκεκριμένα:

Η διαδικασία απόσυρσης, που πρέπει να ακολουθηθεί για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους μικτό φορτίο, περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:

1. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του παραδίδει προς απόσυρση το όχημα σε έναν από τους 81 εγκεκριμένους χώρους (εγκαταστάσεις επεξεργασίας ή εγκεκριμένους χώρους συλλογής οχημάτων, για τους οποίους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν στο www.edoe.gr ή στο τηλέφωνο 210-6899039).

Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του οχήματος λαμβάνει τη σχετική βεβαίωση παραλαβής του προς απόσυρση οχήματος.

2. Μέσα σε 8 ημέρες η Εγκατάσταση Επεξεργασίας χορηγεί στον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος. Προκειμένου, παράλληλα, να γίνει και η οριστική διαγραφή του αποσυρόμενου οχήματος από τα οικεία μητρώα, διαβιβάζεται αντίγραφο του πιστοποιητικού καταστροφής μαζί με τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος (πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας) σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.

3. Μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης εκδίδει τη μηχανογραφημένη πράξη οριστικής διαγραφής του οχήματος.

4. Αυτή η πράξη οριστικής διαγραφής αποτελεί το δικαιολογητικό για την παροχή στον ιδιοκτήτη του οικονομικού κινήτρου της απόσυρσης και το προβλεπόμενο ποσό καταβάλλεται από την αρμόδια ΔΟΥ.

Τέλος, πρέπει να επισημανθεί, ότι το πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος πρέπει να συνοδεύεται από δήλωση της Εγκατάστασης Επεξεργασίας, με την οποία να δηλώνεται ότι το προς απόσυρση όχημα πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

- να κινείται αυτοδύναμα,
- να φέρει όλα τα μηχανικά του μέρη και
- να είναι πλήρες αμαξώματος.

Απόσυρση φορτηγών άνω των 3,5 τονων


Η διαδικασία απόσυρσης, που πρέπει να ακολουθηθεί για τα φορτηγά που είναι μεγαλύτερα από 3,5 τόνους μικτό φορτίο, περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:

1. Ο ιδιοκτήτης του φορτηγού ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του παραδίδει το αποσυρόμενο φορτηγό σε Εγκατάσταση Επεξεργασίας και στη συνέχεια λαμβάνει τη σχετική βεβαίωση παραλαβής του προς απόσυρση φορτηγού από την Εγκατάσταση Επεξεργασίας.

Στη βεβαίωση παραλαβής πρέπει να γίνεται σαφής αναφορά ότι το όχημα κινείται αυτοδύναμα, φέρει όλα τα μηχανικά του μέρη και είναι πλήρες αμαξώματος.

2. Ο ιδιοκτήτης του φορτηγού ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος αυτού καταθέτει σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης τη βεβαίωση παραλαβής μαζί με κομμένο αριθμό πλαισίου και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να γίνει η διαγραφή του φορτηγού από τα οικεία μητρώα.

Ακολούθως, εντός τριών εργάσιμων ημερών, η ως άνω Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών εκδίδει την μηχανογραφημένη πράξη οριστικής διαγραφής του φορτηγού.

3. Αυτή η πράξη οριστικής διαγραφής αποτελεί το δικαιολογητικό για την παροχή στον ιδιοκτήτη του οικονομικού κινήτρου της απόσυρσης και το προβλεπόμενο ποσό καταβάλλεται από την αρμόδια ΔΟΥ.

Εξαιρούνται από τη διαδικασία απόσυρσης τα οχήματα, τα οποία δεν πληρούν τις παραπάνω αναφερόμενες προϋποθέσεις, καθώς και τα οχήματα που έχουν καταστραφεί από ατύχημα, πυρκαγιά, εμπρησμό ή βανδαλισμό.

Οικονομικά κίνητρα αγοράς οχήματος

Οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για την παροχή οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος είναι οι εξής:

1. Να έχει ακολουθηθεί η ως άνω προβλεπόμενη διαδικασία απόσυρσης του παλιού οχήματος.

2. Να έχει προηγηθεί η αγορά οχήματος νέας τεχνολογίας.

3. Στην άδεια κυκλοφορίας του νέου οχήματος να αναγράφεται το αποσυρθέν όχημα.

4. Το προς πληρωμή ποσό επιδότησης, καταβάλλεται στον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη από την αρμόδια ΔΟΥ.
in.gr


Read more...

ΕΓΙΝΕ ΜΟΔΑ Η ΚΥΒΕΡΝΟ-ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΥΡO ΤΟΥ INTERNET...


Είναι τόσες οι καταγγελίες και οι μηνύσεις γονέων στην Ελληνική Αστυνομία για ηλεκτρονική παρενόχληση των τέκνων τους, που έχουν πλέον επιληφθεί του θέματος αστυνομικοί του Τμήματος Διώξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η πιο διαδεδομένη μορφή παρενόχλησης γίνεται μέσω του Facebook, όπου οι ανήλικοι χρήστες αποθηκεύουν φωτογραφίες τους. Συμμαθητές τους κλέβουν
irakliowebradio

φωτογραφίες από το ηλεκτρονικό τους προφίλ και έπειτα από ειδικό μοντάζ εμφανίζουν τα θύματα να πρωταγωνιστούν σε ερωτικές ή άλλες σκηνές. Σε άλλες περιπτώσεις, βιντεοσκοπούν κρυφά συμμαθητές τους σε δύσκολες στιγμές και αναρτούν το βιντεοσκοπημένο υλικό στο Διαδίκτυο. Η διαπόμπευση έχει οδηγήσει σε πολλές περιπτώσεις παιδιά στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, ενώ στο εξωτερικό έχουν σημειωθεί ακόμη και αυτοκτονίες.

ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ LAPTOP κΑΙ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ INTERNET...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ...
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ...ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ FACEBOOK,ΣΤΟ ΗΙ5 KAI ΣΤΑ ΛΟΙΠΑ SOCIAL NETWORKS;;;;
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΕ ΤΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ;;;
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΠΛΟΥΣ...ΟΠΩΣ ΦΩΤΟΜΟΝΤΑΖ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΕΤ...ΜΕΧΡΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....

ΤΟ iNTERNET ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΟ...ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑ...
ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ INTERNET.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΤΣΙΜΠΉΣΟΥΝ...
Read more...

Αποκλειστικό, Η νέα υπερπαραγωγή του...Βουλήwood!!


thenewsbus


Read more...

Δεν περιμένω τις εκλογές, απλά ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ"!



Τι θα ψηφίσω στις εκλογές
Δεν είδα το λεγόμενο debate των πολιτικών αρχηγών, αλλά το debate αυτό δεν απευθυνόταν σε ανθρώπους σαν εμένα οι οποίοι έχουν κατασταλάξει στο τι θα ψηφίσουν.

Εγώ βέβαια δεν περιμένω κάθε τέσσερα χρόνια για να ψηφίσω, ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ αναλαμβάνοντας καθημερινά το κόστος.

Ψηφίζω όχι στην αλητήρια λογική των εργοδοτών, ψηφίζω όχι στο διάλογο με το κάθε αφεντικό, ψηφίζω όχι στη λογική του κέρδους και της εκμετάλλευσης, ψηφίζω όχι στις ψεύτικες ελπίδες για ζωή και εργασία, ψηφίζω όχι στην ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

Ψηφίζω όχι στην κατανάλωση, ψηφίζω όχι στη δουλεία μέσα σε εργασιακούς βόθρους, ψηφίζω όχι στην αλητεία των μέσων μαζικής προπαγάνδας που ελέγχονται από το κράτος και τις εταιρείες-μαφίες, ψηφίζω όχι στη διαδικτυακή ενημέρωση των εγκάθετων που τα οικονομάνε άμεσα ή έμμεσα από εταιρείες και κόμματα, ψηφίζω όχι στο κράτος, όχι και στους ιδιώτες, ψηφίζω όχι στις τράπεζες, όχι στις πιστωτικές κάρτες, όχι στα πολυκαταστήματα και τα mall. ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ!!

Ψηφίζω όχι στον Βγενόπουλο, ψηφίζω όχι στον Βαρδινογιάννη, ψηφίζω όχι σε όλους τους επιχειρηματίες-ζόμπι, ψηφίζω όχι στα μονοπώλια, όχι και στον ελεύθερο ανταγωνισμό. Ψηφίζω όχι στις μαφίες του κράτους-παρακράτους. Ψηφίζω όχι στο Mega, όχι στον ΑΝΤ1, ψηφίζω όχι στο ΣΚΑΙ, ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Ψηφίζω όχι στον σεβάσμιο και καλοκάγαθο γέροντα από το μοναστήρι, ψηφίζω όχι στην υστερική καλόγρια, ψηφίζω όχι στον βρωμιάρη παπά της ενορίας, ψηφίζω όχι στον αρχιεπίσκοπο, ψηφίζω όχι στην θρησκεία, ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

Ψηφίζω όχι στα καλά παιδιά, όχι στους καλούς οικογενειάρχες, όχι και στους μπάτσους που παραμονεύουν πίσω από τη μάσκα κάθε κοινωνικής συναναστροφής, ψηφίζω όχι στην ψεύτικη κοινωνικότητα, όχι και στις κάθε είδους δημόσιες σχέσεις. Ψηφίζω όχι στο εμπόριο των μεγάλων εταιρειών, ψηφίζω όχι και στο εμπόριο και των μικρών εταιρειών, ψηφίζω όχι στο "δίκαιο" εμπόριο των πολιτισμένων αριστερών. ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.

Ψηφίζω όχι στην κατανόηση που δείχνουν όλοι, ψηφίζω όχι και στις υποχωρήσεις τους. Ψηφίζω όχι στους φιλελεύθερους, ψηφίζω όχι και στους ΚΚΕ, ψηφίζω όχι στον Ολυμπιακό, ψηφίζω όχι και στον Παναθηναικό, ψηφίζω όχι στους απομέσα, ψηφίζω όχι και στους απέξω. ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ
busy bee


Read more...

Οίτυλο, ένα ιστορικό χωριό στη Μάνη.


photos by ifanik

Είναι ένα πολύ όμορφο χωριό που απέχει 7 χιλιόμετρα (βορειότερα) από την πρωτεύουσα του Δήμου, Αρεόπολη. Το Οίτυλο πήρε το όνομά του από το μυθικό ήρωα Οίτυλο που καταγόταν από το Άργος και ήταν γιός του Αμφιάνακτα.
Το Οίτυλο, από το οποίο πήρε την ονομασία του ο νέος Δήμος Οιτύλου, είναι κατοικημένο συνεχώς από την αρχαιότητα και την εποχή του Ομήρου έως σήμερα. Συγκεκριμένα από την εποχή του Ομήρου αναφέρεται το Οίτυλο ως τμήμα του βασιλείου του Μενελάου. Από το Στράβωνα αργότερα αναφέρεται με το όνομα Βοίτυλο και ο Παυσανίας αναφέρει πως ήταν μια από τις κυριότερες πόλεις του «Κοινού των Ελευθερολακώνων». Διασώζονται ερείπια αρχαίων μνημείων και επιγραφές ιδιαίτερα γύρω από την παραλία όπου θεωρείται πως υπήρχε ναός του Σεράπιδος.

Τη περίοδο της Τουρκοκρατίας, στο Οίτυλο, εγκαταστάθηκαν επιφανείς οικογένειες, όπως των Βυζαντινών πριγκίπων Κομνηνών (Στεφανόπουλων) και των Μεδίκων ή Γιατριάνων. Μεταξύ του 1672 και 1674, δημιουργήθηκαν κύματα προσφύγων. Οι Γιατριάνοι μετανάστευσαν στη Τοσκάνη και οι Κομνηνοί-Στεφανόπουλοι στη Γένοβα, ενώ μέλη και των δύο οικογενειών εγκαταστάθηκαν στη Κορσική. Στην πλατεία βρίσκεται η ανάγλυφη πλάκα της αδελφοποίησης του Καργκέζε με το Οίτυλο (1990).

Το 1770, αγκυροβόλησε εδώ ο Ναύαρχος του Ρωσικού Στόλου, Θεόδωρος Ορλώφ, που μαζί με τους Μαυρομιχαλαίους και τους Μανιάτες ξεκίνησε την επανάσταση του 1770 (Ορλωφικά). Στη Μονή Ντεκούλου ή Δεκούλου υπογράφηκε η σχετική συμφωνία.

Αξιόλογοι οι ναοί του Αγίου Γεωργίου, της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα, της Κοίμηση της Θεοτόκου, των Ταξιαρχών και της μονής Δεκούλου ή Ντεκούλου με σωζόμενη εκκλησία και καλοδιατηρημένες αγιογραφίες.
TravellGreece


It is a beautiful village located 7 km (north) from the capital of the municipality, Areopolis. Oitylo named after the mythical hero Itilo who came from Argos and was the son of Amfianakta.

Oitylo, from which the new municipality he took the name of Itilo is inhabited continuously since ancient times and the days of Homer to the present. Specifically, from the time of Homer Itilo was referred as part of the kingdom of Menelaos. Stravonas, later, referred to it by the name Voitylo and Pausanias mentions that it was one of the main cities of the 'Common of Eleftherolacones. There are ruins of ancient monuments and inscriptions, especially around the beach where it was considered that the temple of Serapidos was located.

During the period of Ottoman rule in Itilo, there were settled prominent families such as the Byzantine princes Komninos (Stephanopoulos) and the Medici or Giatrianon. Between 1672 and 1674, created waves of refugees. The Giatrianoi emigrated to Tuscany and Komninoi-Stephanopoulos in Genoa, while members of both families settled in Corsica. The square is the embossed plate of town with the Cargèse Itilo (1990).

In 1770, anchored here the Admiral of the Russian Fleet, Theodore Orlov, who along with Mavromichalis and Mani started the revolution of 1770 (Orlofika). The Monastery Ntekoulou or Dekoulou signed the agreement.

Worthy the churches of St. George of the Transfiguration, the Assumption, and the Archangels Monastery Dekoulou or Ntekoulou surviving church with well-preserved fres
Read more...

KAΛHMEΡΑ...




Read more...

blue_bubbly_whiteness


TopGeo


Read more...