Με 1.2 δις επιβάτες το χρόνο και η επιβατική κίνηση να αυξάνεται συνεχώς στους βρετανικούς σιδηρόδρομους κρίθηκε αναγκαία η κατασκευή νέου δικτύου. Άλλωστε το Ηνωμένο Βασίλειο δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω αφού άλλες χώρες όπως η Γαλλία και Ισπανία έχουν σιδηρόδρομους υψηλών ταχυτήτων, η πρώτη έχει εδώ και αρκετά χρόνια το TGV (Train à Grande Vitesse) και η δεύτερη αναπτύσσει τα τελευταία
χρόνια το EVA (Alta Velocidad Española).
Τα σχέδια είναι της εταιρίας Network Rail.
Με υπερσύγχρονα τρένα υψηλών ταχυτήτων θα μπορεί να συνδέεται το Λονδίνο με τις πόλεις της ενδοχώρας, τα ΒΑ της Αγγλίας και τη Σκοτία σε χρόνο ρεκόρ. Οι διαδρομές θα είναι οι εξής:
* Λονδίνο - Μπέρμιγχαμ σε 46 λεπτά με 4 τρένα κάθε ώρα
* Λονδίνο - Μάντσεστερ σε 1 ώρα και 6 λεπτά με 4 τρένα κάθε ώρα
* Μπέρμιγχαμ - Μάντσεστερ σε 38 λεπτά με 2 τρένα κάθε ώρα (ίσως δευτερεύον δρομολόγιο)
* Λονδίνο - Λίβερπουλ σε 1 ώρα και 23 λεπτά με 2 κάθε ώρα
* Λονδίνο - Warrington σε 1 ώρα και 6 λεπτά
* Λονδίνο - Preston σε 1 ώρα και 13 λεπτά
* Λονδίνο - Εδιμβούργο σε 2 ώρες και 9 λεπτά
* Λονδίνο - Γλασκόβη σε 2 ώρες και 16 λεπτά
Συνολικά 16 τρένα που θα φτάνουν τη ταχύτητα των 200 μιλίων την ώρα (γύρω στα 320 χλμ) θα εξυπηρετούν τους επιβάτες κάθε ώρα από και προς το Λονδίνο.
Το έργο όταν ολοκληρωθεί θα περιλαμβάνει:
* Γραμμές συνολικού μήκους 1.500 μιλίων
* Σήραγγες μήκους 34 μιλίων
* 138 γέφυρες
* 8 κύριους κόμβους
* 53 τρένα
* Ηλεκτροδότηση, σηματοδότηση και τοποθέτηση ειδικών προστατευτικών κατά της ηχορύπανσης κοντά στα σπίτια
Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2030 (η γραμμή Λονδίνο - Μπέρμιγχαμ αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2020) και να στοιχίσουν 34.012 δις αγγλικές λίρες (περίπου 39 δις ευρώ).
Δείτε και το σχετικό βίντεο στο
http://kataskeui.blogspot.comSeatBelt.gr
Read more...