Next Top President!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Ο πρωθυπουργός με τα χίλια πρόσωπα. Το πρωί σοσιαλιστής, το μεσημέρι αντεξουσιαστής και το βράδυ νεκροθάφτης. Ο ιεροκήρυκας της Αγίας Τρόικας (Πατήρ ΔΝΤ, Υιός ΕΕ και Άγιο Πνεύμα ΕΚΤ). Ο Κολόμβος του Τέταρτου Δρόμου προς το Σοσιαλισμό. Ο Φέλπς της Παροικιάς. Ο Κόπερφιλντ των χρηματοοικονομικών. Το πιο αστραφτερό χαμόγελο των παγκόσμιων media. Αλλά πάνω από όλα, ο άνθρωπός Τους στην Αθήνα.

Μετά τη διεθνή επιτυχία του με το βραβείο «Κβαντρίγκα» για τη «Δύναμη και την Αλήθεια» σάς αποκαλύπτουμε τον επόμενο παγκόσμιο σταθμό του Προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου θα σπάσει το 2011 το απόλυτο ρεκόρ των βραβείων Όσκαρ!
sxoliastesxwrissynora

1. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ

«Η αλλάζουμε, ή βουλιάζουμε»

Το υπερθέαμα των 110 δισ. ευρώ, που έκανε τον Τιτανικό του Κάμερον να μοιάζει με διαφήμιση Playmobil

2. Α’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Γιώργος Παπανδρέου: για την αξεπέραστη ερμηνεία του στο ρόλο του διανοητικά καθυστερημένου υπηρέτη ενός αδίστακτου τραπεζίτη

3. Α’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ

Γιώργος Παπανδρέου στο ρόλο της χρονιάς που σόκαρε την υφήλιο: η πιο διάσημη πόρνη στα σαλόνια της Ευρώπης

4. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

«Αντεξουσιαστές στην Εξουσία»

Η σπαρταριστή κωμωδία με μία παρέα αναρχικών που το βράδυ ντύνονται Ες-Ες και παρενοχλούν γριούλες.

5. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

«Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα»

Για την πιο ανατρεπτική μεταμοντέρνα διασκευή της βιογραφίας της Ρόζας Λούξεμπουργκ

6. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ


«Λεφτά υπάρχουν»

Για την πιο εμπνευσμένη προσαρμογή του κλασικού παραμυθιού «Πινόκιο», με ήρωα καρτούν τον ίδιο το Γιώργο Παπανδρέου

7. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΑΖ


«Λεφτά υπάρχουν»

Για την πιο θεαματική και ταυτόχρονα ρεαλιστική εξαφάνιση του μεγαλύτερου χρηματικού ποσού στην ιστορία του κινηματογράφου

8. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΗΝΙΚΑ

«Η αλλάζουμε, ή βουλιάζουμε»

Για την πανάκριβη μετασκευή ενός ολόκληρου αεροδρομίου στο μεγαλύτερο καζίνο της Δύσης.

9. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ

«Αντεξουσιαστές στην Εξουσία»

Οι στολές των Γερμανών αξιωματικών που έκαναν τον Γκέμπελς να σηκωθεί από τον τάφο του, να πάει στην πρεμιέρα και να δακρύσει στη θέα του Παπανδρέου στον ομώνυμο ρόλο

10. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

«Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα»

Για την αριστοτεχνική μεταμόρφωση 160 λαδοπόντικων σε σοσιαλιστές

11. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ

«Η αλλάζουμε, ή βουλιάζουμε»

Για την πιο θεαματική βύθιση στην ιστορία του κινηματογράφου: Μία χώρα έντεκα εκατομμυρίων κατοίκων καταποντίζεται αύτανδρη στη Μεσόγειο

12. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ


«Να καεί, να καεί, το μπουρδέλο η Βουλή»

Η φωτογραφία που προκάλεσε αλλεπάλληλες ονειρώξεις στους συνταξιούχους

13. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ

«Ελλάδα Μ.Μ. (Μετά Μνημονίου)»

Το οδοιπορικό ενός τουρίστα που έγινε πρωθυπουργός σε μία άγνωστη χώρα, με άγνωστους ανθρώπους που μιλούν μία άγνωστη γλώσσα.


του ανταποκριτή στο υπερπέραν, Γαλαξιάρχη Zaphod
sxoliastesxwrissynora

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για σκάνδαλο στον Θερμοηλεκτρικό Σταθμό στον Αστακό

Η επένδυση Θερμοηλεκτρικού Σταθμού Υγραερίου στον ΑΣΤΑΚΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ έσπασε σκανδαλωδώς κάθε ρεκόρ ταχύτητας διαδικασιών αδειοδότησης υποδομών και έγκρισης περιβαλλοντικών όρων.

Πρόκειται για ένα έργο που αναιρεί την ήπια ανάπτυξη της περιοχής και το διαμετακομιστικό ρόλο του λιμανιού για τον οποίον έχουν δαπανηθεί εθνικοί και ευρωπαϊκοί πόροι, χωρίς να απαντά σε ζητήματα ουσιαστικής ανάπτυξης, ούτε σε καμία κοινωνική ανάγκη. Σε αυτό το πλαίσιο, με επείγουσες διαδικασίες, εκδόθηκε πρόσφατα νέα Κ.Υ.Α. που καθορίζει το πλαίσιο "αναγκαστικών απαλλοτριώσεων και πολεοδομικών θεμάτων" τροποποιώντας προηγούμενη.

Ερωτήματα προκαλεί το επιχειρηματικό παρελθόν του κ. Ιωάννη Αντωνιάδη Σπορίδη, εκπροσώπου της μιας εκ των εταιριών της κοινοπραξίας του Αστακού και η εμφάνιση του επικοινωνιολόγου κ. Γ. Σεφερτζή στην περιοχή του Αστακού ως υποστηρικτή του έργου.

Η επένδυση αποτελεί μεγάλο πλήγμα για το περιβάλλον με δεδομένο ότι πρόκειται για μια ρυπογόνο θερμική μονάδα ηλεκτροπαραγωγής μεγάλης κλίμακας, αφού θα αφορά το LPG, καύσιμο που αποφεύγεται αυστηρά στην ηλεκτροπαραγωγή μεγάλης κλίμακας, λόγω της υψηλότατης επικινδυνότητάς του.