EnglishTurkishFrenchGermanSpainItalianDutchRussianPortugueseJapaneseKoreanArabic

 aw2

Ο κρυμμένος άσος του Mr. Facebook




Κίνηση ματ φαίνεται να κάνει ο ιδρυτής και δ/νων σύμβουλος της Facebook Inc, Mark Zuckerberg, βάζοντας τα θεμέλια εξέλιξης της ομώνυμης δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης σε ένα μεγάλο μέσο για on line αγορές.

Την προηγούμενη εβδομάδα η «1-800 Flowers», η αμερικανική αλυσίδα ειδών δώρου, άνοιξε το «υποκατάστημά» της στο facebook. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα (application) μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν και να στείλουν λουλούδια.

Τουλάχιστον 20 ανάλογα προγράμματα άλλων εταιρειών αναμένεται να εμφανιστούν στο facebook το επόμενο δίμηνο, σύμφωνα με τον Wade Gerten, δ/νοντα σύμβουλο της Alvenda, της εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού που χτίζει το πρόγραμμά της «1-800 Flowers».

O ίδιος έλεγε στους Financial Times ότι είχε συμβόλαια για οκτώ τέτοια προγράμματα πριν βγει στον αέρα αυτό της εταιρείας με είδη δώρων. Πλέον έχει εξασφαλίσει άλλα 12. «Τα συγκεκριμένα προγράμματα αντιπροσωπεύουν την απαρχή της μετάλλαξης που μπορεί να εξελίξει το facebook σε προορισμό αγορών», σύμφωνα με την αναλύτρια στην αγορά του ecommerce της Forrester Research, Sucharita Mulpuru. «Πρόκειται για μια τεράστια πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε περισσότερους καταναλωτές και να βγάζει χρήμα», λέει.

Η ιστοσελίδα έχει πάνω από 250 εκατ. χρήστες και αυξάνεται ταχέως. Παρ' όλα αυτά δεν έχει σκοπό να οργανώσει όλα τα «μαγαζάκια» σε ένα διαδικτυακό «εμπορικό κέντρο», ή να βγάλει κέρδος λαμβάνοντας προμήθεια για τις πωλήσεις. Οι εταιρείες στρέφονται στις ιστοσελίδες των κοινωνικών «μέσων», ώστε να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
free counters